Verkkokaupan tulevaisuus on Facebookissa

Tähän mennessä tyypillinen verkkokauppabisnes Facebookissa on ollut sitä, että tuotteita markkinoidaan Facebook-sivulla ja verkkokauppaan on liitetty sosiaalisen median jakomahdollisuudet. Mutta miten tapahtuu, kun asetelma käännetään toisin päin ja ostomahdollisuudet tuodaan käyttäjän ulottuville Facebookissa ilman että hänen tarvitsee poistua sieltä? Olen lukenut todennäköisesti tuhansia artikkeleja koskien sitä kuinka paljon konversio nousee mikäli käyttäjä voi konvertoitua Facebookissa… Lue lisää Verkkokaupan tulevaisuus on Facebookissa

Diilit – ihan oikeesti hei!

Lisää vuodatusta vuodatukselle Diilit – konseptina hyvä, toteutus ontuu. Ihan oikeesti hei, onko se vika diilisivuston asiakkaassa vai diilisivustossa? Yrittäessäni tässä kolmatta viikkoa varata sitä pöytää sieltä pihviravintolasta, missä ne pihvit on olleet viimeiset kolme viikkoa loppu, sekä odotellessani tässä hiustenleikkuuaikaa, jonka varasin viime viikolla ja ensimmäinen vapaa aika on vasta 14.2… ihan oikeesti. Mua… Lue lisää Diilit – ihan oikeesti hei!

Diilit – konseptina hyvä, toteutus ontuu

CityDeal, Facediili, Offerium jne… Tiedättekö konseptin? Ok, varmasti joo, mutta selitän sen kuitenkin pähkinänkuoressa: Diiliyritys ottaa yhteyttä yritykseen X ja ehdottaa myyvänsä yrityksen X palvelua sivustonsa. kautta. Yritys X sanoo, että myydään meidän palvelua maksimissaan 500 kpl hintaan X €, joka on 70% halvempi kuin palvelu normaalisti. Diiliyritys promotoi yrityksen X palvelua ja 500 kpl… Lue lisää Diilit – konseptina hyvä, toteutus ontuu