Vapiano – hyvää pastaa, huonoa Internettiä

Harvoin törmää enää sivustoihin jotka on niin järkyttäviä että asiasta pitää blogata. Tämä kynnys ylittyi, kun mulle ehdotettiin Vapianossa syömistä  ja päätin ennen päätöksen tekemistä kurkana sivustolta ruokalistaa. Traagisesta Internet-kokemuksesta huolimatta kävin syömässä Vapianossa. Ruuasta en voi sanoa moitteen sanaa. Siinä missä Bravuriassa vastaava ravintolakonsepti ei oikein toimi, Vapianossa sekä ruokailukokemus että itse ruoka oli oikein… Lue lisää Vapiano – hyvää pastaa, huonoa Internettiä

Pop-up -mainokset – vuoden 2012 suurin vitsaus!

Taloussanomat uutisoi 10.4.2012 kohu-uutisen Uusi nettihämäyskeino: Pop-up-ikkuna vie rahasi. Kiteytettynä uutinen kertoo siitä, että pramealla tittelillä varustettu Euroopan kuluttajakeskuksen johtaja Leena Lindström – mikä ikinä tämä kyseinen organisaatio sitten onkaan – kauhistelee sitä kuinka Internetissä on nykyään vaarana tehdä ostoksia aivan huomaamattaan pop-up -ikkunoiden kautta. Lindströmin mukaan kyseessä on uusi trendi. Häntä myös kauhistuttaa se,… Lue lisää Pop-up -mainokset – vuoden 2012 suurin vitsaus!