5 sisällöntuotannon vinkkiä joista kilpailijasi tappaisi

Startupmoon tutki satoja erilaisia blogeja ja teki niistä loistavia johtopäätöksiä siitä miten verkkosisältö kannattaa otsikoida. Vaikka pohjatyö on tehty blogien pohjalta, samat vinkit on hyödynnettävissä muussakin verkkosisällössä. Tavoitteena on mahdollisimman tehokkaasti otsikoitu artikkeli, jotta sen sosiaalisen median jakomäärät ja klikkausprosentit saadaan maksimoitua. Suosittelen lukemaan myös alkuperäisen artikkelin, mutta tässä tärkeimmät pointit kiteytettynä suomeksi. 1. Voimasanat Lisää viattomaan artikkeliin voimakkaita… Lue lisää 5 sisällöntuotannon vinkkiä joista kilpailijasi tappaisi

Sisällöntuotanto toi 450% lisää liikennettä

Esittelen lyhyesti erään casen, joka kuvaa hyvin hakukoneoptimointia Suomessa. Omien kokemuksieni mukaan hakukoneoptimointi Suomessa on hyvin sisältöpainoitteista. Suurin osa sivustoista on teknisesti hyviä ja niillä on hyvät lähtökohdat löytyä hakukoneista. Linkkejä löytyy runsaasti, mutta avainsanakohdistettua sisältöä ei vain ole. Pelkästään sillä, että asiakkaan saa valjastettua tuottamaan johdonmukaisesti avainsanakohdistettua sisältöä, saa aikaan ihmeitä. Tässä sellaisen ihmeen… Lue lisää Sisällöntuotanto toi 450% lisää liikennettä