Suomalaisohjelmistojen kituva myyntikone

Tarve yllätti. Pitäisi löytää oikeasti omiin tarpeisiin sopiva CRM. Chattailin aiheesta Slackissa ja sain vinkin. Likeit CRM on kuulemma hyvä. Tuumasta toimeen siis. Ostohousut tiukasti jalassa oleva päättäjä haluaa nyt kokeilla onko ohjelmisto suositusten veroinen. Päättäjä sujahti seuraavanlaiseen myyntisuppiloon: 1. Etsin tuotteen Googletin. Hakutulossivulla on kestämätön määrä kaikkien muiden CRM-ohjelmistojen mainoksia, mutta ei ainuttakaan Likeitin omaa. Likeitin oma sivusto on… Lue lisää Suomalaisohjelmistojen kituva myyntikone

Kirkkoveneellä konversiota

Tarinalla Konversio-optimoin kaverini nettideittailua alkanut ei-asiakascase -saaga saa nyt jatkoa. Kirjoitin tästä casesta muutama vuosi sitten omaan blogiini otsikolla Tee itsesi näköistä Internet-markkinointia ja onnistu. Case on mainio, joten sen ilosanoman levittämistä on syytä jatkaa. Mainonta netissä toimii, mikäli mainos sopii kontekstiin. Kuten mainonta kaikkialla muuallakin. Eli se näyttää mainostajalta, näyttää siltä miltä kyseisessä paikassa kuuluukin… Lue lisää Kirkkoveneellä konversiota

Konversio-optimoin kaverini nettideittailua

Aloitan nyt pienimuotoisen sarjan viihdyttäviä ei-asiakascase -tarinoita. Sarjan ensimmäisessä osassa kerron, miten kaverini läski koodari saavutti yli 20% konversion Suomen suosituimmalla deittisivustolla. Kyseinen kaverini läski koodari, kutsutaan häntä vaikka nimellä Pekka, on täysin OK näiden kahden ominaisuutensa kanssa. Tarinan kannalta nämä ovat olennaisia ominaisuuksia painottaa, sillä kuka tahansa nettideittailun kanssa tekemisissä ollut tietää, että on äärimmäisen vaikeaa… Lue lisää Konversio-optimoin kaverini nettideittailua