Verkkokauppaoptimointi #6: Älä pakota rekisteröitymään

verkkokauppaoptimointi

Verkkokauppaoptimointijoulukalenterin luukku 6: Älä pakota rekisteröitymään

Pakkorekisteröityminen ennen ostoksen tekemistä on myrkkyä konversiolle. Sen sijaan, että tyrkyttäisit pakollista käyttäjätilin luomista käyttäjälle aivan ensimmäiseksi, kokeile:

  1. Kerätä jälkimarkkinointitiedot tilaustiedoista. Saat kerättyä niillä rekisterin joka tapauksessa.
  2. Ehdottaa tilin luomista vasta ostoksen tekemisen jälkeen ja perustella tilinluominen erilaisilla siihen liittyvillä hyödyillä.

Analytics-ohje

Konversiot → Verkkokauppa → Yleiskatsaus

Hyödyt rekisteröitymisen poistamisesta pitäisi näkyä parantuneena konversiona.

Kuvituskuva ottaa kantaa siihen mikä useimmiten on verkkokaupan suurin konversiopullonkaula: laiska tai vääriin asioihin keskittyvä verkkokauppias.
Kuvituskuva ottaa kantaa siihen mikä useimmiten on verkkokaupan suurin konversiopullonkaula: laiska tai vääriin asioihin keskittyvä verkkokauppias.

Kommentoi Facebook-tunnuksilla

kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.