Verkkokauppaoptimointi #17: Kerro kuka olet

17

Verkkokauppaoptimointijoulukalenterin luukku 17: Kerro kuka olet

Äärimmäisen helppo luotettavuuselementti tuntemattomaan verkkokauppaan on yksinkertainen sivu, jossa kerrotaan ketkä verkkokaupan takana ovat. Luottamusta ostoksen loppuuntekemiseen nimittäin parantaa, mikäli käyttäjä näkee verkkokaupan takana olevan oikeita ihmisiä. Useimmilla huijaussivuistoilla ei nimittäin mainita sanallakaan henkilöitä.

Verkkokaupan avainhenkilöiden nimet, kuvat ja vaikkapa sosiaalisen median linkit ovat kaikki hyviä ideoita. Voit myös avata tarinaa verkkokaupan takana.

MVMT Watches näyttää alla mallia miltä näyttää sympaattisen persoonallinen yritysesittelysivu:

screenshot-2016-12-20-17-07-39

Kuvituskuva ottaa kantaa siihen mikä useimmiten on verkkokaupan suurin konversiopullonkaula: laiska tai vääriin asioihin keskittyvä verkkokauppias.
Kuvituskuva ottaa kantaa siihen mikä useimmiten on verkkokaupan suurin konversiopullonkaula: laiska tai vääriin asioihin keskittyvä verkkokauppias.

Kommentoi Facebook-tunnuksilla

kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.